Gymstick nordijska hoja

Nordijska hoja

Nordijska hoja je ena najbolj učinkovitih, celovitih, varnih in dostopnih telesnih aktivnosti. Izvedljiva je vse leto, primerna je za ljudi, vseh starosti in ravni telesne pripravljenosti. Njena nadgradnja je GYMSTICK nordijska hoja.

Za GYMSTICK nordijsko hojo uporabljamo vrhunske palice za nordijsko hojo ter elastike za vadbo moči in ravnotežja.

Osnovni namen nordijske hoje je povečati učinkovitost običajne hoje tako, da so mišice bolj aktivne in da se na najlažji način poveča hitrost hoje. Je idealna za izboljšanje kardiovaskularnih sposobnosti, povečanje mišične moči in vzdržljivosti, ravnotežja, gibljivosti pa tudi za zmanjšanje telesne teže in izboljšanje koordinacije

ZNAČILNOSTI NORDIJSKE HOJE:

• v gibanje je vključeno celo telo - do 90% vseh mišičnih skupin,

• krepi srčno žilni in dihalni sistem,

• razbremenjuje obremenitve na skočni in kolenski sklep, kolk in hrbtenico,

• izboljšuje aerobno vzdržljivost, moč rok in ramenskega obroča,

• povečuje gibljivost, zlasti hrbtenice,

• zmanjšuje ali odpravlja bolečine v vratu in ramenih ter križu,

• srčna frekvenca je v primerjavi z običajno hojo višja do 20 udarcev/minuto pri enakem subjektivnem občutku napora,

• kalorična poraba je v primerjavi z običajno hojo višja za 20-40%,

• poraba kisika je v primerjavi z običajno hojo višja do 25%,

• izdatneje učvrsti mišice nog in zadnjice, trebušne in hrbtne mišice,

• vodi k bolj pokončni drži in popravlja vzorec hoje,

• GYMSTICK elastike, ki jih lahko uporabljamo na nordijskih palicah omogočajo več kot 200 različnih vaj.

Ponujamo vam različne nordijske palice GYMSTICK (FITWALKER, PROWALKER, TELESCOPIC FITWALKER). Dodatno lahko dokupite tudi elastike NORDIC WALKING GYM, ki se preprosto namestijo na nordijske palice in z njimi naredite številne vaje za moč (komplet elastik, priročna torbica ter DVD s številnimi vajami).


Kakšna je primerna dolžina palic?

Na splošno velja, da naj bo ob postavitvi palic pravokotno na podlago kot v komolcu 90 stopinj, vendar je pravilna dolžina palic za posameznika odvisna od več dejavnikov:

- od dolžine koraka,

- dolžine nog,

- ritma hoje,

- mišične moči in gibljivosti,

- vadbenih ciljev ipd.


Okvirno dolžino dobimo tudi, če telesno višino pomnožimo z 0,68. Bolje pripravljeni posamezniki imajo lahko tudi daljše palice.